Wie zijn wij ?

Bethabara International School

Bethabara International School is een internationale christelijke school voor basis- en voortgezet onderwijs. Als particuliere school worden we niet gefinancierd door de overheid maar uit ouder contributies.

Behalve voor het vak Nederlands valt Bethabara International School niet onder de Nederlandse onderwijsinspectie. De school is aangesloten bij de Britse organisatie CEE (Christian Education Europe), en staat onder toezicht van ICCE (International Certificate of Christian Education).

In opvoeding en onderwijs wordt het fundament gelegd in levens van kinderen.

Het onderwijsprogramma Accelerated Christian Education (ACE) is gebaseerd op fundamentele principes uit het Woord van God. Kinderen leren het leven te zien vanuit Gods perspectief. Ook leren ze verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen leerproces.

Informatieboekje leerlingen

Hier kunt u het informatieboekje voor de leerlingen downloaden